Troska o środowisko i cyfryzacja idą w parze

16 września 2019
PROGRES
Pracownicy branży finansowej są jedną z grup zawodowych, które zużywają najwięcej papieru – nawet 200 kartek dziennie. Co oznacza, że jedna osoba w ciągu roku przyczynia się do wycięcia ok. 6 drzew. Papier stanowi aż 50 proc. śmieci produkowanych przez ludzi biznesu i chociaż rezygnacja z niego to temat spędzający sen z powiek wielu przedsiębiorcom, warto pomyśleć o tym nie tylko 16 września, gdy obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ochrony Warstwy Ozonowej.

Czy troska o środowisko i cyfryzacja mogą mieć coś ze sobą wspólnego?
Odpowiadamy: Mogą i mają. Wielu światowych liderów wykorzystuje dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych by zredukować papierologię w ich firmie i przyczynić się do ochrony drzew. Jeden z międzynarodowych koncernów telekomunikacyjnych, dzięki technologii cyfrowej, przez 4 lata zredukował ilość wydruków aż o 80 proc. To działanie godne naśladowania, które również prowadzimy. W tym celu wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania wspierające nas w czasie eko-pracy.

Standarem w naszej firmie jest eUmowa, która oprócz najważniejszej korzyści – zmniejszenia liczby wycinanych drzew – ma też wiele innych zalet. Dzięki automatyzacji dokumentów oraz zawieraniu umów na odległość ich obieg w naszej firmie jest ekspresowy, ekspresowo rosną też nasze oszczędności – nie ponosimy już kosztów związanych z wydrukiem i wysyłką dokumentów. Z każdym klientem jesteśmy w stanie podpisać umowę o dowolnej porze i bez względu na miejsce, w którym się znajdujemy. Kończymy z półkami pełnymi segregatorów i teczek – nie prowadzimy papierowego archiwum i każdy dokument jest na swoim miejscu – w cyfrowym świecie.

Zorganizowaliśmy pracę w taki sposób by w pełni wykorzystać zalety eUmowy. Już teraz przekonują się o tym klienci i partnerzy biznesowi, z którymi nasz Dział Prawny podpisuje eUmowy lokalowe pracownicze, handlowe związane z ofertą linii Permanent Recruitment i dotyczące świadczenia usług, dla których przepisy nie zastrzegają szczególnej formy prawnej. Jednym wyjątkiem są jeszcze formalności związane z pracą tymczasową. Z eUmów korzysta również nasz Dział Administracji dzięki temu wszystkie umowy z przychodniami medycyny pracy, umowy lokalowe naszych oddziałów czy z dostawcami usług transportowych i innymi zleceniobiorcami. Podobnie jest w przypadku protokołów zdawczo-odbiorczych i przekazania samochodów dostępnych w wersji elektronicznej.

Jesteśmy świadomi tego, że jako firma ponosimy większą odpowiedzialność za sytuację środowiska, w którym żyjemy. Dlatego robimy wszystko by nie tylko chronić lasy, ale również bezpośrednio przyczyniać się do zwiększania liczby drzew.

Więcej wpisów

Zmiany legalizacyjne w roku 2023 – Status UKR

Zmiany legalizacyjne w roku 2023 – Status UKR

W nowelizacji ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy zostały dodane przepisy, które precyzują konsekwencje wyjazdu cudzoziemca posiadającego ochronę czasową z Polski na okres powyżej 30 dni. Jeżeli wyjazd trwał dłużej niż 30 dni status „UKR” zostaje automatycznie zmieniony na status „NUE”.

Зміни до Закону про допомогу громадянам України доповнили положеннями, які визначають наслідки виїзду іноземця з тимчасовим захистом з Польщі на термін понад 30 днів. Якщо поїздка тривала більше 30 днів, статус «UKR» автоматично змінюється на статус «NUE».

Dołączamy do projektu „(Nie)widzialni”

Dołączamy do projektu „(Nie)widzialni”

W Polsce mieszka nawet 7 mln osób z niepełnosprawnościami. Duża część z nich to osoby doświadczające niepełnosprawności, których na pierwszy rzut oka nie widać. Zbyt często spotykają się one z niezrozumieniem otoczenia, gdy proszą o pomoc lub z niej korzystają. Chcemy zmienić ten stan i dołączamy do projektu „(Nie)widzialni”, poprzez który będziemy nie tylko budować świadomość społeczną, ale też ułatwiać codzienne funkcjonowanie osobom, które doświadczają niewidocznej niepełnosprawności i w danym momencie potrzebują naszego wsparcia.

Moc feedbacku — jak przyjmować i dawać konstruktywną krytykę w miejscu pracy?

Moc feedbacku — jak przyjmować i dawać konstruktywną krytykę w miejscu pracy?

Z całą pewnością feedback możemy uznać za idealne narzędzie do rozwoju jednostek i organizacji. W miejscu pracy konstruktywna krytyka może pomóc pracownikom w doskonaleniu ich umiejętności, zwiększeniu produktywności i przyczynić się do większego zaangażowania w pracę zespołową. Nie da się też ukryć, że udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej może być wyzwaniem. Dlatego ważne jest, aby podchodzić do tego we właściwy sposób — konstruktywny i pozytywny. W tym artykule przybliżymy Ci siłę feedbacku i przedstawimy kilka wskazówek, jak skutecznie go dawać i odbierać.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o. Administratora danych osobowych, w celach związanych z uczestnictwem w konferencjach i innych wydarzeniach oraz w celach marketingowych i statystycznych, przesłania informacji handlowych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Grupy Progres Sp. z o.o, w celu otrzymywania od nich informacji handlowych. Więcej informacji na temat celu i sposobu przetwarzania Państwa danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o znajduje się TUTAJ.

 
;