Progres Consulting poszerza ofertę szkoleń
Linia biznesowa Progres Consulting wprowadza otwarte szkolenia dla Handlowców.
Z programu szkolenia Lider sprzedaży skorzystają także Przedstawiciele Handlowi oraz Specjaliści ds. Obsługi Klienta.
Spis treści
Warsztaty skierowane są do osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe oraz budować trwałe relacje z klientami.
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych,
- dostarczenie umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty,
- wyposażenie w zdolność posługiwania się zakresem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających docierać do docelowej grupy klientów,
- przybliżenie uczestnikom elementów obrony proponowanej ceny,
- nabycie umiejętności budowania wizerunku biznesowego i stosowanie przewagi konkurencyjnej.
Szkolenie ma formułę praktycznych warsztatów z naciskiem na ćwiczenia, dyskusje i scenki. Prowadzone jest przez Piotra Jankowskiego, certyfikowanego trenera biznesu z doświadczeniem ponad 7000 godzin szkoleniowych, który specjalizuje się w sprzedaży i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Podczas 22 lat pracy zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Cechuje go skuteczność w uczeniu innych, bogaty warsztat, wysoki standard świadczonych usług, profesjonalizm, zaangażowanie, które są doceniane przez uczestników jego szkoleń.
Więcej informacji na stronie „Lider Sprzedaży”

Zachęcamy także do zapoznania się ze szczegółami szkolenia managerskiego „Lider Przyszłości”

Więcej wpisów
Kiedy zmienić pracę? 5 sygnałów
Zastanawiasz się, czy to dobry moment na zmianę pracy? Znajdziesz tu 5 wyraźnych sygnałów, które mówią, że to już pora, aby podjąć decyzję o zmianie pracodawcy.
Zatrudniasz cudzoziemców? Sprawdź, czy wszystko jest zgodne z przepisami!
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce staje się coraz bardziej powszechne, co niesie ze sobą konieczność przestrzegania przepisów dotyczących legalności ich zatrudnienia. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas ewentualnej kontroli, warto samodzielnie przeprowadzić audyt wewnętrzny w swojej organizacji. Poniżej przedstawiamy krok po kroku, jak to zrobić.
Rekrutacja w FMCG: wyzwania, trendy i rozwiązania
Od magazynu po zarząd: jak skutecznie rekrutować w FMCG? Sprawdzone metody i nowe trendy w pozyskiwaniu pracowników. Praktyczne wskazówki dla działów HR.