Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Sandra Szczepaniak  – Koordynator Pracowników Tymczasowych   / 5 lat stażu

Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Moja przygoda z Grupą Progres rozpoczęła się w 2011 roku kiedy to jeszcze jako osoba ucząca się zatrudniłam się w sonoco Łódź, aby sobie „dorobić”. Początkowo przychodziłam do pracy na 2/3 dni w tygodniu. Po zakończeniu nauki nasze drogi z Grupą Progres się rozeszły lecz nie na długo, bo już w 2014r. wróciłam jako zleceniobiorca również na sonoco i tu historia się powtórzyła. Zaczynałam od kilku dni w miesiącu i tak stopniowo zwiększałam liczbę dni roboczych. W innym zakładzie zwalniało się jedno miejsce na stanowisku Koordynatora weekendowego. I tak zostałam, chodź muszę przyznać, że początki bywały trudne. Było to dla mnie coś zupełnie nowego i obcego. Zostałam stałym koordynatorem i minęło już 5 lat od tej decyzji.

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Dała mi możliwość nauki pracy w grupie i nawiązywania nowych kontaktów, czy to z klientem, czy zleceniobiorcami.

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

Dotychczasowe doświadczenie nauczyło większej wyrozumiałości, spokoju i opanowania w rozwiązywaniu napotkanych problemów. Nauczyłam się również nawiązywania nowych kontaktów.

Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie ?

Obcej osobie przedstawiłabym spółkę jako rzetelną godną zaufania, służącą zawsze pomocą w rozwiązaniu problemu zarówno z perspektywy klienta, jak i zleceniobiorcy .

18 lat to dużo czy mało?

Wiek to tylko liczba. Uważam, iż 18 lat to sporo czasu na zbudowanie przez firmę renomy oraz zaufania wśród klientów, którzy skorzystali z usług oraz polecają innym współpracę. 18 to również mało, ponieważ jeszcze wiele można osiągnąć, ulepszyć, rozwinąć kolejne struktury spółek czego życzę Grupie Progres  .

Przeczytaj również: Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

 

Więcej wpisów

Co zabrać do pracy w Holandii? Lista niezbędnych rzeczy

Co zabrać do pracy w Holandii? Lista niezbędnych rzeczy

Wyjazd do pracy za granicą to ekscytująca przygoda, ale też spore wyzwanie logistyczne. Planowanie nowego życia w innym kraju wiąże się z wieloma kwestiami, a jedną z nich jest pakowanie. Co zabrać ze sobą, aby ułatwić sobie start w nowej rzeczywistości? Na szczęście nie musisz się o to martwić! Przygotowaliśmy dla Ciebie listę niezbędnych rzeczy, które pomogą Ci spakować się mądrze i bez stresu.

Payroll, czyli obsługa kadrowo-płacowa — outsourcing formalności związanych z zatrudnieniem

Payroll, czyli obsługa kadrowo-płacowa — outsourcing formalności związanych z zatrudnieniem

Outsourcing zarządzania kadrą i procesami płacowymi staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem wśród przedsiębiorców, którzy chcą skupić się na kluczowych aspektach działalności, jednocześnie dbając o profesjonalną obsługę kadrowo-płacową w swojej firmie. Jest to możliwe dzięki usłudze Payroll. Sprawdź, na co możesz liczyć, decydując się na outsourcing kadrowo-płacowy i kiedy warto to zrobić.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o. Administratora danych osobowych, w celach związanych z uczestnictwem w konferencjach i innych wydarzeniach oraz w celach marketingowych i statystycznych, przesłania informacji handlowych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Grupy Progres Sp. z o.o, w celu otrzymywania od nich informacji handlowych. Więcej informacji na temat celu i sposobu przetwarzania Państwa danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o znajduje się TUTAJ.

 
;