BSS Forum – warsztat 7 zasad idealnej oferty pracy dla pracownika

12 lutego 2018

Szum, gwar… takt tegorocznego BSS Forum w Gdyni był wygrywany jeszcze na parę tygodni przed wydarzeniem. Media społecznościowe obwieszczały i niecierpliwie odliczały kolejne dni pozostające do wielkiego startu. Biogramy prelegentów, opisy firmy oraz tematyka warsztatów przyciągnęła uwagę wielu z branży nowoczesnych usług dla biznesu.

Grupa Progres przygotowała na ten event warsztat z 7 zasad idealnej oferty pracy dla pracownika.

Mając na uwadze wyzwanie rekrutacji kadry przed którym stoi dzisiaj większość firm, chcieliśmy pokazać oczami kandydatów co jest dla nich ważne. Co przyciąga ich uwagę, co w ofercie pracy spowoduje, że firma pozyska zmotywowanego i lojalnego pracownika. Na ten dzień przygotowaliśmy film pokazujący wywiady z młodymi pracownikami sektora BSS, w którym odpowiedzieli nam na pytania związane z emocjami, które towarzyszą im na co dzień w pracy.

Te radości, obawy, lęki, zaskoczenia wypowiadane przez ludzi pracujących w sektorze stały się dla nas podstawą do opracowania naszej propozycji kluczowych zasad oferty pracy.

Warsztat cieszył się dużym zainteresowaniem, zgromadziliśmy w sali kilkadziesiąt osób żywo zainteresowanych naszym wątkiem.

Zasady, które wskazaliśmy jak m.in. oryginalność, dopasowanie do grupy docelowej, spójność, regułę wzajemności, autentyczność były przedmiotem dyskusji jak praktycznie zastosować te reguły w procesie pozyskania ale także utrzymania pracownika w firmie.

Dziękujemy uczestnikom naszego warsztatu, którzy chętnie w kuluarach przy kawie zaszczepiali naszą ideę innym. Było to dla nas budujące doświadczenie.

Do zobaczenia w przyszłym roku na BSS Forum!

Magdalena Białek

Regionalny Kierownik Rekrutacji Stałych

Grupa Progres

Więcej wpisów

;