Grupa Progres z tytułem „Firma Przyjazna Klientowi”

8 listopada 2018

PROGRES

Grupa Progres otrzymała Godło „Firma Przyjazna Klientowi”. Tytuł przyznawany jest na podstawie wyników niezależnego audytu satysfakcji klientów, w którym nasza firma osiągnęła ocenę na poziomie 90% zadowolenia. Wskaźnik oceny współpracy wyniósł 91%, a oceny kontaktu aż 93%.

Godło Firma Przyjazna Klientowi jest najbardziej rozpoznawanym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z Organizacją. Bardzo wysoka ocena, którą nasi Klienci wystawili Grupie Progres jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Potwierdza także, że najwyższy poziom usług Grupy Progres oraz jakość obsługi spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających Partnerów Biznesowych. Cieszymy się, że doceniają oni zaangażowanie naszego zespołu w każdy realizowany projekt i od ponad 15 lat obdarzają Grupę Progres zaufaniem.

Przyznana nagroda jest dla nas również mobilizacją do dalszego prowadzenia skutecznych działań, których celem jest spełnienie indywidualnych potrzeb naszych Klientów oraz dostosowanie innowacyjnych rozwiązań do ich oczekiwań.

Organizatorem projektu FPK jest Fundacja Digital Knowledge Observatory, instytucja promująca wymianę doświadczeń i współpracy w środowisku menedżerskim, a także zachęcająca do podwyższania kwalifikacji zawodowych przez polskich menedżerów. Fundacja zajmuje się tworzeniem rozwiązań usprawniających procesy edukacji, prowadzenia biznesu oraz tworzenie standardów zarządzania. Decyzja o przyznaniu tytuły podejmowana jest na podstawie wyników anonimowych ankiet, które wypełniają klienci oceniający działalności badanej firmy.

Więcej wpisów

Granice kontroli w miejscu pracy

Belgia, Szwecja czy Stany Zjednoczone to kraje, w których pracownikom wszczepiane są chipy i takie działania rozważa coraz więcej organizacji. Polskie firmy nie stosują... czytaj więcej