Grupa Progres z tytułem „Firma Przyjazna Klientowi”

Spis treści
Grupa Progres otrzymała Godło „Firma Przyjazna Klientowi”. Tytuł przyznawany jest na podstawie wyników niezależnego audytu satysfakcji klientów, w którym nasza firma osiągnęła ocenę na poziomie 90% zadowolenia. Wskaźnik oceny współpracy wyniósł 91%, a oceny kontaktu aż 93%.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest najbardziej rozpoznawanym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z Organizacją. Bardzo wysoka ocena, którą nasi Klienci wystawili Grupie Progres jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Potwierdza także, że najwyższy poziom usług Grupy Progres oraz jakość obsługi spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających Partnerów Biznesowych. Cieszymy się, że doceniają oni zaangażowanie naszego zespołu w każdy realizowany projekt i od ponad 15 lat obdarzają Grupę Progres zaufaniem.
Przyznana nagroda jest dla nas również mobilizacją do dalszego prowadzenia skutecznych działań, których celem jest spełnienie indywidualnych potrzeb naszych Klientów oraz dostosowanie innowacyjnych rozwiązań do ich oczekiwań.
Organizatorem projektu FPK jest Fundacja Digital Knowledge Observatory, instytucja promująca wymianę doświadczeń i współpracy w środowisku menedżerskim, a także zachęcająca do podwyższania kwalifikacji zawodowych przez polskich menedżerów. Fundacja zajmuje się tworzeniem rozwiązań usprawniających procesy edukacji, prowadzenia biznesu oraz tworzenie standardów zarządzania. Decyzja o przyznaniu tytuły podejmowana jest na podstawie wyników anonimowych ankiet, które wypełniają klienci oceniający działalności badanej firmy.
Więcej wpisów
Kiedy zmienić pracę? 5 sygnałów
Zastanawiasz się, czy to dobry moment na zmianę pracy? Znajdziesz tu 5 wyraźnych sygnałów, które mówią, że to już pora, aby podjąć decyzję o zmianie pracodawcy.
Zatrudniasz cudzoziemców? Sprawdź, czy wszystko jest zgodne z przepisami!
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce staje się coraz bardziej powszechne, co niesie ze sobą konieczność przestrzegania przepisów dotyczących legalności ich zatrudnienia. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas ewentualnej kontroli, warto samodzielnie przeprowadzić audyt wewnętrzny w swojej organizacji. Poniżej przedstawiamy krok po kroku, jak to zrobić.
Rekrutacja w FMCG: wyzwania, trendy i rozwiązania
Od magazynu po zarząd: jak skutecznie rekrutować w FMCG? Sprawdzone metody i nowe trendy w pozyskiwaniu pracowników. Praktyczne wskazówki dla działów HR.