Grupa Progres poszukuje Ambasadorów
Spis treści
Grupa Progres od lat skutecznie zarządza portfelem usług dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb firm, które jej zaufały. Dzięki doświadczeniu, pasji i odpowiedzialnym decyzjom buduje trwałe relacje pomagające Partnerom skupić się na kluczowych obszarach ich działalności biznesowej. Zespół Grupy Progres każdego dnia pomaga Klientom i Pracownikom osiągnąć to czym dla nich jest sukces.
Program Ambasador jest kolejnym krokiem w budowaniu dobrych relacji biznesowych. Projekt pozwoli skonsolidować środowisko biznesu we wspólnym celu, jakim jest rozwój polskich przedsiębiorstw. Jego misją jest znalezienie Ambasadorów, którzy zarekomendują Grupę Progres innym przedsiębiorcom i zostaną wynagrodzeni za zaangażowanie i poświęcony czas. Program dotyczy rekrutacji stałych prowadzonych na stanowiska różnego szczebla.
Jak to działa?
1. Kontaktujesz nas z osobą decyzyjną w firmie. Ważny jest bezpośredni kontakt i Twoja rekomendacja.
2. Nawiązujemy kontakt z potencjalnym klientem. Negocjujemy zakres i warunki współpracy.
3. Rozpoczynamy procesy rekrutacyjne a tym samym rozliczenia z nowym partnerem.
4. Wynagradzamy Twoje zaangażowanie.
Co zyskuje Ambasador?
• 10 proc. prowizji od wypracowanego zysku, za każdy okres (w pierwszych 3 okresach rozliczeniowych).
By wziąć udział programie, wystarczy skontaktować się z opiekunem projektu pod adresem ambasador@grupaprogres.pl
Więcej wpisów
Rekrutacja na skróty: 5 zastosowań AI, które już teraz zmieniają polski rynek pracy
Firmy w Polsce już wykorzystują AI w rekrutacji. Sprawdź 5 konkretnych zastosowań, które zmieniają sposób znajdowania pracy i talentów. Od skanowania CV po analizę predykcyjną.
Talent pooling: Jak budować bazę kandydatów i skończyć z rekrutacją reaktywną
Dowiedz się, jak firmy budują bazy kandydatów i skracają proces rekrutacji. Strategiczny przewodnik po talent poolingu: od sourcingu po nurturing relacji. Praktyczne wskazówki bez teorii.
Sztuka rekrutacji – jak stworzyć skuteczną strategię rekrutacyjną?
Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Skuteczna rekrutacja wymaga dziś strategicznego podejścia, które integruje dane, technologię, personalizację i employer branding. Jak zaprojektować proces, który przyciąga najlepszych kandydatów z branży? Przekonaj się!