Co jest największą siłą Grupy Progres?
Spis treści
Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy?
Z perspektywy biznesowej o dojrzałości firmy świadczą wieloletnie relacje zbudowane z grupą kluczowych Klientów, ilość rekomendacji, trwałe relacje biznesowe nawiązane z partnerami w otoczeniu zewnętrznym jak np. z instytucjami lokalnymi oraz z konkurencją. Z wewnętrznej perspektywy o dojrzałości firmy będzie świadczyć jej przygotowanie do sytuacji kryzysowych i wnioski, które wyciągnęła na przyszłość na podstawie tych doświadczeń.
Czego życzysz firmie i jej pracownikom?
Życzę firmie, jak i jej pracownikom nieustającej motywacji do realizacji planów, osiągania wyznaczonych celów i budowania na co dzień trwałych relacji nastawionych na współpracę. Grupie Progres życzę utrzymania pozycji wśród liderów branży outsourcingu usług HR, natomiast pracownikom tego, aby na co dzień odczuwali satysfakcję z pracy i rozwój w Grupie Progres.
Co jest największą siłą firmy?
Największą siłą firmy jest człowiek, który tworzy jej potencjał. Jego wiedza, kompetencje i zaangażowanie przekładają się bezpośrednio na wynik oraz prawidłowe funkcjonowanie spółki. Szczególnie w firmach z branży usług, które nie wytwarzają np. technologii, to człowiek znajduje się w centrum organizacji. Połączenie odpowiednich kompetencji i umiejętne zarządzanie talentami poprzez zwinne reagowanie na zmieniające się otoczenie to recepta na sukces.
Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?
Współpracy z bardzo różnorodnym klientem począwszy od małych firm po duże międzynarodowe korporacje, permanentnego dostosowywania się do odbiorców, badania ich potrzeb. To doświadczenie wzmocniło moją elastyczność i umiejętność szukania wielu wariantów rozwiązań. Z uwagi na to, że w branży usług częsty wpływ na obraną strategię mają czynniki zewnętrzne – nauczyłam się budować tzw. plany awaryjne oraz ściślej monitować przebieg procesów na poszczególnych etapach.
Jak wyglądał Twój rozwój/ ścieżka kariery?
Współpracę z Grupą Progres rozpoczęłam w 2015 roku jako Menedżer ds. obsługi Kluczowego Klienta w sektorze BPO. Po kilku miesiącach otrzymałam awans na stanowisko Kierownika oddziału w Gdańsku, odpowiedzialnego za usługi rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej. W okresie pełnienia tej funkcji rozbudowałam wolumen Klientów obsługiwanych na terenie Gdańska oraz wzmocniłam zespół rekruterów dedykowany do rekrutacji stałych w północnej Polsce. W 2018 roku awansowałam do roli Kierownika Regionu Rekrutacji Stałych (Polska Północna) – definiując w ten sposób moją specjalizację zawodową w kierunku usługi Permanent Recruitment. Od 2020 roku pełnię funkcję Kierownika Zarządzającego Linią Rekrutacji Stałych i odpowiadam kompleksowo za rozwój tej gałęzi biznesu w Grupie Progres na terenie Polski.
Przeczytaj również: Już 18 lat jesteśmy z Wami!
Więcej wpisów
Kiedy zmienić pracę? 5 sygnałów
Zastanawiasz się, czy to dobry moment na zmianę pracy? Znajdziesz tu 5 wyraźnych sygnałów, które mówią, że to już pora, aby podjąć decyzję o zmianie pracodawcy.
Jak samodzielnie przeprowadzić audyt legalności zatrudnienia cudzoziemców w swojej organizacji?
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce staje się coraz bardziej powszechne, co niesie ze sobą konieczność przestrzegania przepisów dotyczących legalności ich zatrudnienia. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas ewentualnej kontroli, warto samodzielnie przeprowadzić audyt wewnętrzny w swojej organizacji. Poniżej przedstawiamy krok po kroku, jak to zrobić.
Rekrutacja w FMCG: wyzwania, trendy i rozwiązania
Od magazynu po zarząd: jak skutecznie rekrutować w FMCG? Sprawdzone metody i nowe trendy w pozyskiwaniu pracowników. Praktyczne wskazówki dla działów HR.