Grupa Progres i Transcom – 15 lat współpracy

31 maja 2019

Już od 15 lat współpracujecie z firmą Transcom. Jak wyglądały początki Waszego partnerstwa?

Cezary Maciołek, Wiceprezes Grupy Progres: Zaczynaliśmy współpracę w momencie, gdy zarówno Grupa Progres jak i Transcom stawiały pierwsze kroki na krajowym rynku. Nasza firma była startupem, a Transcom dopiero rozpoczynał swoją działalność w Polsce. Dlatego początki wydawały się dość ciężkie, na co miał również wpływał fakt, że do tej pory ze sobą nie współpracowaliśmy, nie znaliśmy swoich oczekiwań i możliwości. Dodatkowo sytuacja na rynku była inna, jeśli chodzi o naszą branżę to w tamtym czasie współpraca z agencjami HR-owymi nie była popularna i wielu klientów podchodziło do niej ostrożnie. Mimo tych przeciwności jako partnerzy biznesowi staraliśmy się wspólnie modyfikować działania i wypracować długofalową relację opartą na zaufaniu. Jej 15-lecie potwierdza, że ten cel udało się osiągnąć. Jednak nie byłoby to możliwe bez zaangażowania, sprawnej komunikacji i dojrzałości biznesowej obu firm. Pod wspólny mianownik – nowość – nowa usługa, nowa agencja HR, nowa firma na polskim rynku, nowe partnerstwo – można podciągnąć też pierwszy projekt, który realizowaliśmy dla Transcomu. Rekrutowaliśmy pracowników obsługujących infolinię. W tamtym czasie niewiele firm umożliwiało swoim klientom taką formę współpracy.

Czy przez te 15 lat wspólnie z Transcomem zrealizowaliście projekty, które szczególnie zapadły w pamięć Grupie Progres?

Cezary Maciołek: Na przestrzeni lat przyszło nam mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Szczególnym projektem, oprócz wspomnianej już infolinii, było też wsparcie Transcomu w pozyskaniu strategicznego partnera biznesowego. Jego oczekiwania były duże, co przekładało się także na oczekiwania Transcomu, wobec działań prowadzonych przez Grupę Progres. Wykonaliśmy jednak wspólnie dużą pracę, omawialiśmy jej różne aspekty i zmienne. Dzięki temu udało nam się osiągnąć sukces. Momentem przełomowym były także zmiany kadrowe, które zawsze stanowią wyzwanie ponieważ na nowo trzeba zbudować relację opartą na zaufaniu i udowodnić, że jesteśmy dobrzy w tym co robimy.

Z punktu widzenia Grupy Progres, dlaczego współpraca z firmą Transcom tak dobrze się układa? Jakie cechy Transcomu sprawiają, że ta firma jest dla Was dobrym partnerem biznesowym, z którym chcecie współpracować?

Cezary Maciołek: Naszą 15-letnią współpracę charakteryzuje zażyłość, stały kontakt i omawianie na bieżąco rezultatów prowadzonych działań. Jest to możliwe ponieważ Transcom to partner otwarty na komunikację, chętny do pracy nad wspólnymi inicjatywami, posiada też dobrze ułożoną strukturę organizacyjną, która ułatwia realizowanie wielu zadań na poszczególnych poziomach. Dzięki temu mogliśmy wypracować wspólnie wiele rozwiązań, pojawiały się oddolne inicjatywy. Istotne jest również to, że nasz partner biznesowy stale się rozwija, szuka nowych pomysłów, a my rozwijamy się razem z nim. Bezcenne są także partnerskie relacje, które da się odczuć, profesjonalna współpraca i zaufanie jakim zostaliśmy obdarzeni.

Wasza współpraca jest unikatowym przykładem dla całej branży Agencji Zatrudnienia. Jak często zdarzają się tak długofalowe projekty?

Cezary Maciołek: Z mojej wiedzy wynika, że w naszej branży projekty tej skali nie są częste. Czego przyczyną może być m.in. fakt, że wiele organizacji dopiero staruje na krajowym rynku, część ma już pewien staż, ale jeszcze nie wypracowała relacji podobnej do tej, którą my mamy z Transcomem. Agencje, które istnieją ponad 15 lat również nie zawsze są w stanie zdobyć zaufanie partnera biznesowego i współpracować z nim długofalowo. Dlatego myślę, że mamy powody do dumy.

Jakie są Wasze plany na kolejne 15 lat współpracy z Transcom?

Cezary Maciołek: Przed nami kolejne wspólne projekty i przedsięwzięcia. Jesteśmy ambitni, chcemy inwestować w nowoczesne i innowacyjne rozwiązania oraz rozwój naszych firm i ich pracowników. Z pewnością będziemy też przecierać  szlaki na nowych rynkach, wyznaczać nowe trendy, zwiększać obszary naszych działań. Dlatego stale analizujemy sytuację gospodarczą, ekonomiczną i społeczną, a o sukcesach naszej wspólnej pracy z pewnością będziemy informować na bieżąco.

Więcej wpisów

Co zabrać do pracy w Holandii? Lista niezbędnych rzeczy

Co zabrać do pracy w Holandii? Lista niezbędnych rzeczy

Wyjazd do pracy za granicą to ekscytująca przygoda, ale też spore wyzwanie logistyczne. Planowanie nowego życia w innym kraju wiąże się z wieloma kwestiami, a jedną z nich jest pakowanie. Co zabrać ze sobą, aby ułatwić sobie start w nowej rzeczywistości? Na szczęście nie musisz się o to martwić! Przygotowaliśmy dla Ciebie listę niezbędnych rzeczy, które pomogą Ci spakować się mądrze i bez stresu.

Payroll, czyli obsługa kadrowo-płacowa — outsourcing formalności związanych z zatrudnieniem

Payroll, czyli obsługa kadrowo-płacowa — outsourcing formalności związanych z zatrudnieniem

Outsourcing zarządzania kadrą i procesami płacowymi staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem wśród przedsiębiorców, którzy chcą skupić się na kluczowych aspektach działalności, jednocześnie dbając o profesjonalną obsługę kadrowo-płacową w swojej firmie. Jest to możliwe dzięki usłudze Payroll. Sprawdź, na co możesz liczyć, decydując się na outsourcing kadrowo-płacowy i kiedy warto to zrobić.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o. Administratora danych osobowych, w celach związanych z uczestnictwem w konferencjach i innych wydarzeniach oraz w celach marketingowych i statystycznych, przesłania informacji handlowych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Grupy Progres Sp. z o.o, w celu otrzymywania od nich informacji handlowych. Więcej informacji na temat celu i sposobu przetwarzania Państwa danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o znajduje się TUTAJ.

 
;