Nowy Dyrektor Zarządzająca Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting na pokładzie Grupy Progres
Agnieszka Dejneka, doświadczona ekspertka w branży biznesu i HR objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting w jednej z największych polskich spółek kapitałowych sektora nowoczesnych usług dla biznesu – Grupie Progres. Pozyskanie lidera to realizacja długofalowej strategii budowania przez Grupę Progres dwóch silnych marek: Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting.
Spis treści
Nowa Dyrektor Zarządzająca posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku usług rekrutacyjnych
i zarządzania zasobami ludzkimi. Znajomość wielu sektorów gospodarki i obszarów biznesowych poparta gruntownym doświadczeniem sprawiła, że jest cenionym za swój profesjonalizm i efektywność ekspertem. Dejneka w Grupie Progres będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju dwóch podległych sobie marek – Permanent Recruitment i Consulting.
– Ludzie są największym kapitałem firmy, a skuteczne zarządzanie ich potencjałem stanowi o rozwoju
i sukcesie organizacji – mówi nowa Dyrektor Zarządzająca. – W nowej pracy skupię się na wdrożeniu strategicznych zmian, tak by w perspektywie dwóch lat rozwijane przeze mnie linie biznesowe posiadały jak największy udział w rynku – dodaje Agnieszka Dejneka.
Wartość polskiego rynku agencji zatrudnienia to obecnie 7,3 mld zł (dane według raportu Polskiego Forum HR), oznacza to 6% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Dane PFHR oraz MRPiPS wskazują, że w 2017 roku pracę za pośrednictwem agencji znalazło w Polsce aż 1,2 mln osób.
– Niska stopa bezrobocia (5,8% w sierpniu br.) przy jednocześnie intensywnym rozwoju polskiej gospodarki determinuje zwiększone zapotrzebowanie na pracowników, głównie specjalistów branżowych oraz usługi doradczo-szkoleniowe. Stąd decyzja o powołaniu w naszych strukturach nowego Dyrektora Zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój linii biznesowych Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting. To też kolejny krok w realizacji naszych celów strategicznych, które założyliśmy na lata 2017-2020r. Dzisiejszy biznes i rynek pracy wymagają holistycznego spojrzenia i niestandardowych rozwiązań nad którymi stale pracujemy, generując dodatkową wartość dla naszych klientów i kandydatów – mówi Cezary Maciołek, Wiceprezes Zarządu Grupy Progres.
Biuro prasowe Grupy Progres:
Kamila Tyniec
e-mail: pr@grupaprogres.pl
Więcej wpisów
Jakie obowiązki ciążą na pracodawcy wobec pracowników zdalnych?
Jakie obowiązki ma pracodawca wobec pracowników zdalnych? Sprzęt, koszty, szkolenia, kontrola: wszystko, co warto wiedzieć o organizacji pracy zdalnej zgodnie z prawem.
L4 w 2025 roku: najważniejsze zmiany w zwolnieniach lekarskich
Poznaj najważniejsze zmiany w L4 od 2025 roku! Sprawdź, co będzie dozwolone podczas zwolnienia, jak łączyć pracę z L4 u drugiego pracodawcy i jakie są nowe zasady kontroli ZUS.
Płaca minimalna w 2025 – szansa czy wyzwanie dla gospodarki?
Jak zmieni się płaca minimalna w 2025 roku? Nowa stawka godzinowa i minimalne wynagrodzenie brutto, wpływ na pracowników i pracodawców oraz skutki gospodarcze. Sprawdź, co nas czeka!