Powiększamy zespół
– szukamy ludzi z pasją
Dołącz do nas!
KARIERA
Grupa Progres
Zasoby ludzkie to największa wartość i kapitał każdej organizacji. W Grupie Progres tworzymy dla Ciebie przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną w oparciu o nasz wewnętrzny „Kodeks Etyki” – zbiór kluczowych przekonań, wartości i zasad, jakimi chcemy kierować się każdego dnia. Doświadczenie i kompetencje naszych pracowników stanowią znaczący element naszej polityki personalnej, dlatego Pracownicy Grupy Progres aktywnie uczestniczą w programie rozwojowym Progres Akademia oraz w licznie realizowanych planach sukcesji i awansów w ramach struktury organizacyjnej naszej organizacji. Pracując w naszej firmie masz realny i bezpośredni wpływ na rozwój swojej kariery, tylko od Ciebie zależy jak szybko i w jakim kierunku będziesz się rozwijać.
CO ZYSKUJĄ PRACOWNICY:

Karta Sportowa.
Umożliwia dostęp do kilkuset placówek rekreacyjno-sportowych w całej Polsce, jej zaletą jest możliwość finansowania dzięki punktom zgromadzonym
w systemie kafeteryjnym.

Nowoczesny System Kafeteryjny.
Za pomocą którego pracownicy mogą korzystać z wybranych przez siebie świadczeń w bardzo korzystnych cenach. Dodatkowo pracodawca co miesiąc przekazuje odpowiednią liczbę punktów na indywidualne konto, dzięki czemu każdy z pracowników samodzielnie decyduje o tym, na jakie świadczenia/atrakcje chce przeznaczyć dostępne punkty.

Prywatna ogólnopolska opieka medyczna.
W trosce o zdrowie naszych pracowników, również w ramach systemu Kafeteryjnego oferujemy prywatną opiekę medyczną, dzięki której pracownicy firmy mają możliwość skorzystania
z szerokiego zakresu usług medycznych.

Ubezpieczenie grupowe.
Dzięki atrakcyjnej cenowo ofercie pracownicy Grupy Progres mogą zapewnić bezpieczeństwo sobie
i swoim bliskim na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

Możliwość rozwoju kompetencji.
W ramach Progres Akademii stale podnosimy kompetencje pracowników Grupy Progres poprzez udział w licznych szkoleniach wewnętrznych
i zewnętrznych

Przyjazna kultura organizacyjna.
Partnerskie relacje w zespołach, mówienie sobie na „Ty” niezależnie od stanowiska, luźny dress code, otwarta komunikacja, brak rozbudowanych procedur tworzą niekorporacyjną kulturę pracy.

Upominki dla pracowników firmy.
W Grupie Progres staramy się tworzyć środowisko, w którym poza pracą wspólnie świętujemy istotne wydarzenia z naszego życia – jubileusze pracy, śluby, narodziny dzieci.

Elastyczny czas pracy.
Tworzymy kulturę pracy, która wspiera pracowników
w zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Wierzymy, że zdrowa odskocznia od pracy to także ochrona przed wypaleniem zawodowym i szansa na bardziej efektywną pracę
w czasie na nią przeznaczonym.
Progres Akademia
Progres Akademia – program szkoleń i rozwoju kompetencji pracowników. Doświadczenie i wiedza naszych pracowników jest najwyższą wartością i kapitałem naszej organizacji, dlatego Pracownicy Grupy Progres w ramach projektu Progres Akademii mają możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych. W ramach Akademii dbamy o rozwój twardych kompetencji merytorycznych, ściśle związanych z wykonywanym zakresem obowiązków oraz o rozwój kompetencji miękkich, takich jak: zarządzanie czasem czy umiejętność pracy w zespole. Polityka personalna naszej firmy nastawiona jest na rozwój i awanse wewnątrz struktury organizacyjnej naszej firmy. W ramach ścieżek rozwoju i planów sukcesji realizujemy szkolenia z zakresu Akademii Lidera, których pozytywne ukończenie gwarantuje odpowiednie certyfikaty. Planowanie rozwoju zaczynamy od analizy kompetencji wymaganych na danym stanowisku w ramach realizowanych celów biznesowych organizacji oraz potrzeb rozwojowych pracownika, wspólnie z bezpośrednim przełożonym, analizujemy poziom motywacji pracownika oraz aktualne potrzeby i zasoby organizacji.
Etapy rekrutacji
Prowadzone przez nas procesy rekrutacyjne są zazwyczaj wieloetapowe, aby jak najlepiej ocenić kompetencje kandydatów i zatrudnić osoby, które wpisują się w naszą kulturę organizacyjną. Liczba etapów oraz przebieg rekrutacji różnią się w zależności od stanowiska, na które poszukujemy pracownika.
Poniżej przedstawiamy przykładowy przebieg procesu rekrutacji:



1. Kontakt telefoniczny
Z osobami, których CV nas zainteresowało, kontaktujemy się telefonicznie. Rozmowa ma
na celu poznanie oczekiwań kandydata. Jeśli
są zbieżne z tym, co możemy zaoferować, zapraszamy na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną do siedziby naszej firmy. W przypadku kandydatów przebywających za granicą lub
w odległych lokalizacjach do rozmowy mogą zostać wykorzystane również połączenia video.
2. Rozmowa kwalifikacyjna
Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest poznanie kandydata, jego motywacji i aspiracji zawodowych. Weryfikujemy także wiedzę, umiejętności
i doświadczenie, a także kluczowe dla stanowiska kompetencje i dopasowanie do kultury organizacyjnej firmy.
3. Dodatkowe etapy rekrutacji
Jeśli stanowisko wymaga specjalistycznej wiedzy, wówczas poprosimy Cię o wypełnienie dodatkowych testów. Na tym etapie możesz spotkać:
• test wiedzy, znajomości języka (np. ukraiński, rosyjski, angielski), zadania badające umiejętność posługiwania się programami komputerowymi czy test osobowości



4. Rozmowa z przyszłym przełożonym
Kandydatów rekomendowanych do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego zapraszamy
na spotkanie z potencjalnym przełożonym w celu weryfikacji wiedzy merytorycznej kandydata.
5. Decyzja o wyborze kandydata
Kandydatowi, który pomyślnie przejdzie przez proces rekrutacyjny przedstawiamy ofertę pracy.
6. Informacja zwrotna
Wszyscy kandydaci, którzy wzięli udział w spotkaniach rekrutacyjnych otrzymują od nas informację
nt. wyniku procesu rekrutacyjnego.
Wszyscy kandydaci, którzy wzięli udział w spotkaniach rekrutacyjnych otrzymują od nas informację nt. wyniku procesu rekrutacyjnego.
Nasze ogłoszenia znajdziesz w zakładce KARIERA oraz na portalach pracy. Jeśli aktualnie nie prowadzimy żadnej rekrutacji, możesz wysłać do nas ogólną aplikację za pomocą opcji WYŚLIJ CV w zakładce kariera. Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaki rodzaj pracy Cię interesuje.
CHCESZ Z NAMI PRACOWAĆ?
Chcesz dołączyć do świetnego zespołu
i pomóc innym znaleźć wymarzoną pracę?
APLIKUJ
Praktyki / staże
Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie, którego oczekują od Ciebie przyszli pracodawcy a zdobytą wiedzę merytoryczną uzupełnić o praktyczne doświadczenie – dołącz do programu staży Grupy Progres. Niezależnie od tego, czy masz już skończone studia czy dopiero szukasz swojej ścieżki zawodowej, możemy zaproponować Ci odbycie praktyk w Centrali naszej firmy w Gdańsku bądź w oddziałach na terenie całej Polski. Jeśli jesteś osobą ambitną i otwartą na zdobywanie wiedzy wyślij swoje CV z informacją w jakim obszarze chciałbyś rozwijać swoje kompetencje. Wiele zależy od Ciebie, Twojego zaangażowania i współpracy z zespołem. Nasza firma ściśle współpracuje z EURO-FUNDUSZ s.c. A. Klusek, P. Kanarski. Zapraszamy do kontaktu.
Nasz Blog – Twój Progres w HR
Zmiany legalizacyjne w roku 2023 – Status UKR
W nowelizacji ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy zostały dodane przepisy, które precyzują konsekwencje wyjazdu cudzoziemca posiadającego ochronę czasową z Polski na okres powyżej 30 dni. Jeżeli wyjazd trwał dłużej niż 30 dni status „UKR” zostaje automatycznie zmieniony na status „NUE”.
Зміни до Закону про допомогу громадянам України доповнили положеннями, які визначають наслідки виїзду іноземця з тимчасовим захистом з Польщі на термін понад 30 днів. Якщо поїздка тривала більше 30 днів, статус «UKR» автоматично змінюється на статус «NUE».
Dołączamy do projektu „(Nie)widzialni”
W Polsce mieszka nawet 7 mln osób z niepełnosprawnościami. Duża część z nich to osoby doświadczające niepełnosprawności, których na pierwszy rzut oka nie widać. Zbyt często spotykają się one z niezrozumieniem otoczenia, gdy proszą o pomoc lub z niej korzystają. Chcemy zmienić ten stan i dołączamy do projektu „(Nie)widzialni”, poprzez który będziemy nie tylko budować świadomość społeczną, ale też ułatwiać codzienne funkcjonowanie osobom, które doświadczają niewidocznej niepełnosprawności i w danym momencie potrzebują naszego wsparcia.
Moc feedbacku — jak przyjmować i dawać konstruktywną krytykę w miejscu pracy?
Z całą pewnością feedback możemy uznać za idealne narzędzie do rozwoju jednostek i organizacji. W miejscu pracy konstruktywna krytyka może pomóc pracownikom w doskonaleniu ich umiejętności, zwiększeniu produktywności i przyczynić się do większego zaangażowania w pracę zespołową. Nie da się też ukryć, że udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej może być wyzwaniem. Dlatego ważne jest, aby podchodzić do tego we właściwy sposób — konstruktywny i pozytywny. W tym artykule przybliżymy Ci siłę feedbacku i przedstawimy kilka wskazówek, jak skutecznie go dawać i odbierać.