fbpx

Szkolenie menadżerskie

Szkolenie, dzięki któremu poznasz sposoby pomagające
osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji

DLA PRACODAWCY

Urodzeni przywódcy?

Wykształceni liderzy!

Wrodzony talent przywódczy to dar, którego wartość trudno przecenić. Nie znaczy to jednak, że naturalne predyspozycje wystarczą, by skutecznie kierować zespołem. Przeciwnie. Każdy talent można i trzeba rozwijać, a my wiemy jak to robić.

Nie marnuj swojego potencjału! Przyjdź na szkolenie i zdobądź unikatową, praktyczną wiedzę, która znacząco zwiększy Twoją skuteczność w pracy.

Przygotujemy Cię do prowadzenia efektywnych działań  managerskich, nauczymy najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych i podpowiemy jak optymalnie wykorzystać potencjał Twój i Twojego zespołu.

Korzyści z udziału w warsztatach:

  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę do natychmiastowego zastosowania w Twojej organizacji
  • Zdefiniujesz swoje mocne strony i dowiesz się je wykorzystywać
  • Nauczysz się optymalnie planować pracę zespołu
  • Zdobędziesz narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną
  • Dowiesz się jak delegować zadania i egzekwować ich wykonanie
  • Nauczysz się rozpoznawać typy osobowości twoich podwładnych i poznasz techniki pracy z każdym z nich
  • Lepiej zrozumiesz zasady pracy managera
  • Poznasz reguły komunikacji asertywnej
  • Dowiesz się jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej swoim współpracownikom
  • Zyskasz wsparcie coacha oraz grupy
  • Otrzymasz pakiet materiałów szkoleniowych, pomocnych w utrwalaniu i odświeżaniu zdobytej wiedzy
  • Zdobędziesz certyfikat potwierdzający zdobycie nowych kompetencji

Nowoczesne techniki szkolenia

„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”

Konfucjusz miał rację. Tworząc nasze szkolenia, pamiętamy o jego złotej zasadzie skutecznej nauki.

  • Diagnoza potrzeb
  • Praktyczne zadania grupowe
  • Scenki
  • Case study
  • Dyskusje
  • Wsparcie trenera po zakończeniu szkolenia

KORZYŚCI:

Dzięki tym warsztatom uczestnicy:

  • Zdefiniują swoje mocne strony i nauczą się jak je wykorzystywać
  • Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną
  • Nauczą się w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnejpodwładnemu
  • Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać
  • Poznają proces planowania pracy podległego zespołu
  • Nauczą się komunikacji asertywnej
  • Zrozumieją zasady pracy managera
  • Nauczą się rozpoznawać typy osobowości i aspektów pracy z nimi

CO NAS WYRÓŻNIA

Naszym celem jest Twój progres – czyli warsztaty szyte na miarę

Branża, wielkość firmy i zespołu, rodzaj problemów, z którymi się mierzysz, to tylko niektóre z czynników, które decydują o specyfice Twojej pracy. Doskonale wiemy, że rola i charakter pracy kierownika czy managera w każdej firmie jest inny. Dlatego maksymalnie personalizujemy nasze szkolenia, by jak najlepiej dopasować je do Twoich potrzeb. Jak to robimy?

Diagnoza potrzeb

Przed rozpoczęciem zajęć trener weryfikuje indywidualne potrzeby kursantów i dostosowuje agendę do oczekiwań grupy.

Dedykowane case studies

Każdemu z uczestników tworzymy dedykowaną przestrzeń na przedyskutowanie ważnych dla niego kwestii. Dzięki różnorodności doświadczeń grupy, indywidualnemu podejściu trenera oraz elementom coachingu grupowego, zapewniamy uczestnikom maksimum wsparcia w ważnych dla niego obszarach.

Indywidualne konsultacje

Nasz trener nie zniknie po przeprowadzeniu szkolenia. Każdy z uczestników po odbyciu warsztatach może umówić się na bezpłatne konsultacje, które ugruntują i poszerzą jego wiedzę.

Progres się nie kończy

Osoby zainteresowane dalszym poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji z obszaru zarządzania zespołem, mogą skorzystać z naszego wsparcia podczas:

  • dodatkowych konsultacji lub coachingu z trenerem, prowadzonych za pośrednictwem Skype’a
  • kolejnego szkolenia managerskiego „Lider przyszłości: Kierowanie zespołem”.

Dobrze się pracuje w miłej atmosferze

Klimat ma znaczenie. Dlatego poza rzetelną wiedzą, przekazaną w nowoczesny sposób, gwarantujemy przyjazną atmosferę i pracę w małych grupach.

Agenda szkolenia

DZIEŃ 1

  • INTRO

    Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia

  • UMYSŁ

    Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań ludzi

  • OSOBOWOŚĆ

    Typologia osobowości
    Zadania lidera
    Style przywództwa
    Pewność siebie
    Role w zespole

  • KOMUNIKACJA

    Proces komunikacji z podwładnymi
    Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
    Sztuka zadawania właściwych pytań

DZIEŃ 2

  • INFORMACJA ZWROTNA

    Zasady budowania informacji zwrotnej
    Skuteczny model informacji zwrotnej

  • DELEGOWANIE

    Nawyki pomagające i ograniczające
    Zastosowanie języka korzyści
    Określanie celów

  • BUDOWA ZESPOŁU

    Współczesna problematyka rekrutacji
    Skuteczna rekrutacja
    Podział czasu managera

  • ASERTYWNOŚĆ

    Asertywna postawa
    Komunikowanie barier pracownikom
    Umiejętność odmowy
    Przekazywanie konkretnych oczekiwań

  • PODSUMOWANIE SZKOLENIA

    ZZZ – co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?

JESTEŚ ZAINTERESOWANY

SZKOLENIEM?

Masz pytania? Chciabyś zgłosić grupę, zarezerwować termin?

APLIKUJ