Co świadczy o dojrzałości firmy?
Spis treści
18 lat to dużo czy mało?
18 lat z perspektywy rozwoju firmy to wystarczająco dużo czasu na zdobycie branżowego doświadczenia, ciągłego umacniania pozycji na rynku, udoskonalania wewnętrznych procesów i wytworzenia więzi z pracownikami. Czas w perspektywie rozwoju jest nieoceniony.
Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy
O dojrzałości firmy świadczy dojrzałość ludzi w niej pracujących i zarządzających. To ludzie tworzą biznes. Istotną kwestią jest budowanie zdrowych relacji w firmie, zapewniając przyjazne otoczenie pozytywnie wpływające na kreatywność. O dojrzałości samej firmy jako marki świadczy ugruntowana i stabilna pozycja na rynku i zaufanie klientów.
Czego życzysz firmie i jej pracownikom
Firmie – stabilnego wzrostu przez następne lata i sprawnego pokonywania wszystkich napotkanych przeszkód. Pracownikom – pozytywnego nastawienia w każdej sytuacji i konsekwentnej samorealizacji w obszarach firmy oraz racjonalnych i osiągalnych do realizacji planów biznesowych.
Co jest największą siłą firmy?
Największą siłą każdej firmy są ludzie w niej pracujący.
Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres
Systematyczności, nastawienia „can do” w każdej sytuacji, cierpliwości i analitycznego myślenia w sytuacjach kryzysowych.
Tego, że 10-ty dzień miesiąca od lat jest moim ulubionym i to nie tylko ze względu na stan mojego prywatnego konta.
Przeczytaj również: Co jest największą siłą Grupy Progres?
Więcej wpisów
Kiedy zmienić pracę? 5 sygnałów
Zastanawiasz się, czy to dobry moment na zmianę pracy? Znajdziesz tu 5 wyraźnych sygnałów, które mówią, że to już pora, aby podjąć decyzję o zmianie pracodawcy.
Zatrudniasz cudzoziemców? Sprawdź, czy wszystko jest zgodne z przepisami!
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce staje się coraz bardziej powszechne, co niesie ze sobą konieczność przestrzegania przepisów dotyczących legalności ich zatrudnienia. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas ewentualnej kontroli, warto samodzielnie przeprowadzić audyt wewnętrzny w swojej organizacji. Poniżej przedstawiamy krok po kroku, jak to zrobić.
Rekrutacja w FMCG: wyzwania, trendy i rozwiązania
Od magazynu po zarząd: jak skutecznie rekrutować w FMCG? Sprawdzone metody i nowe trendy w pozyskiwaniu pracowników. Praktyczne wskazówki dla działów HR.