Co świadczy o dojrzałości firmy?
Spis treści
18 lat to dużo czy mało?
18 lat z perspektywy rozwoju firmy to wystarczająco dużo czasu na zdobycie branżowego doświadczenia, ciągłego umacniania pozycji na rynku, udoskonalania wewnętrznych procesów i wytworzenia więzi z pracownikami. Czas w perspektywie rozwoju jest nieoceniony.
Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy
O dojrzałości firmy świadczy dojrzałość ludzi w niej pracujących i zarządzających. To ludzie tworzą biznes. Istotną kwestią jest budowanie zdrowych relacji w firmie, zapewniając przyjazne otoczenie pozytywnie wpływające na kreatywność. O dojrzałości samej firmy jako marki świadczy ugruntowana i stabilna pozycja na rynku i zaufanie klientów.
Czego życzysz firmie i jej pracownikom
Firmie – stabilnego wzrostu przez następne lata i sprawnego pokonywania wszystkich napotkanych przeszkód. Pracownikom – pozytywnego nastawienia w każdej sytuacji i konsekwentnej samorealizacji w obszarach firmy oraz racjonalnych i osiągalnych do realizacji planów biznesowych.
Co jest największą siłą firmy?
Największą siłą każdej firmy są ludzie w niej pracujący.
Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres
Systematyczności, nastawienia „can do” w każdej sytuacji, cierpliwości i analitycznego myślenia w sytuacjach kryzysowych.
Tego, że 10-ty dzień miesiąca od lat jest moim ulubionym i to nie tylko ze względu na stan mojego prywatnego konta.
Przeczytaj również: Co jest największą siłą Grupy Progres?
Więcej wpisów
Rekrutacja na skróty: 5 zastosowań AI, które już teraz zmieniają polski rynek pracy
Firmy w Polsce już wykorzystują AI w rekrutacji. Sprawdź 5 konkretnych zastosowań, które zmieniają sposób znajdowania pracy i talentów. Od skanowania CV po analizę predykcyjną.
Talent pooling: Jak budować bazę kandydatów i skończyć z rekrutacją reaktywną
Dowiedz się, jak firmy budują bazy kandydatów i skracają proces rekrutacji. Strategiczny przewodnik po talent poolingu: od sourcingu po nurturing relacji. Praktyczne wskazówki bez teorii.
Sztuka rekrutacji – jak stworzyć skuteczną strategię rekrutacyjną?
Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Skuteczna rekrutacja wymaga dziś strategicznego podejścia, które integruje dane, technologię, personalizację i employer branding. Jak zaprojektować proces, który przyciąga najlepszych kandydatów z branży? Przekonaj się!