Co świadczy o dojrzałości Grupy Progres?
Paulina Skopek – Księgowa / 5 lat stażu
Spis treści
Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy?
Za dojrzałością firmy wg mnie przemawia: bogate doświadczenie w branży, ustabilizowana pozycja na rynku, uznani wieloletni partnerzy w biznesie oraz liczne prestiżowe nagrody przyznane w dziedzinie HR.
Czego życzysz firmie i jej pracownikom?
Firmie z okazji 18 – lecia życzę w 100% wykorzystanych okazji do dalszego rozwoju, wielu kluczowych klientów, satysfakcji oraz trafnych decyzji w podejmowanych przedsięwzięciach. Pracownikom Grupy Progres natomiast życzę szeroko rozumianej satysfakcji z pracy i sukcesów w podejmowanych wyzwaniach.
Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?
Moja współpraca z Grupą Progres rozpoczęła się w 2015 roku w Dziale Księgowości. W tym czasie dynamika pracy była bardzo zróżnicowana. Gdy dołączyłam do zespołu, liczył 2 osoby i wdrażany był nowy program kadrowo – księgowy w firmie. Już wtedy czekało na każdego – tym bardziej na nowego pracownika, wiele wyzwań związanych z pomysłowością w eksplorowaniu nowego systemu (jeszcze wtedy mało znanego). Zdarzały się czasami trudne sytuacje, których rozwiązanie zależało od siły zespołu i umiejętności współpracy i dzięki temu szybko przekonałam się, że atutem mojego zespołu są ludzie – ci życzliwi, kompetentni i z dużym doświadczeniem. Dzisiaj nasz zespół w nieco odmienionym składzie, ale wymienione wyżej cechy się nie zmieniły.
Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie?
Znana marka na rynku pracy i rozwiązań HR.
Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…
Pracuję w fajnym zgranym zespole, którego atmosfera sprawia, że chce mi się iść do pracy. Atmosfera, chociaż luźna i bardzo koleżeńska to niepozbawiona też dyscypliny i poczucia odpowiedzialności za powierzone obowiązki.
Przeczytaj również: Co jest największą siłą Grupy Progres?
Więcej wpisów
Minimalizm w benefitach 2025: jakie dodatki cenią pracownicy?
Jakie benefity pracownicze naprawdę się liczą w 2025? Sprawdź najnowsze trendy, statystyki i odkryj, dlaczego mniej znaczy więcej, jeśli mowa o dodatkach pozapłacowych.
Personalizacja doświadczeń kandydatów: nowy standard w rekrutacji
Jak personalizacja doświadczeń kandydatów zmienia rekrutację? Krótszy proces rekrutacyjny, lepsze decyzje, większe zaangażowanie przyszłych pracowników i dobry PR.
Rozwój kompetencji pracowników w 2025: reskilling i upskilling
Reskilling i upskilling w 2025: poznaj różnice, trendy branżowe i pożądane nowe kompetencje pracowników. Sprawdź, które umiejętności rozwijać, by sprostać nadchodzącym wymaganiom rynku pracy.