Pracownicy obsługi klienta
Dowiedz się więcej.
Rekrutacja pracowników obsługi klienta
Specjalizujemy się w rekrutacjach do Działów Obsługi Klienta i Call Center, w każdej branży. Nasz zespół posiada doświadczenie w sprawdzaniu umiejętności oraz predyspozycje pozwalające kandydatom rozpocząć pracę na stanowiskach związanych ze sprzedażą, wsparciem technicznym czy bieżącą obsługą klientów indywidualnych i partnerów biznesowych. Prowadzimy rekrutacje wieloetapowe oraz z krótkim terminem zamknięcia procesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski. Szeroka sieć kontaktów pozwala nam rekrutować kandydatów posiadających nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale również predyspozycje do pracy związanej z kompleksową obsługą klienta.
Prowadzimy rekrutacje na stanowiska:
- Specjalista ds. Eksportu
- Customer Service
- Customer Service Manager
- Lider Działu Obsługi Klienta
ABY POZNAĆ NASZE METODY WSPÓŁPRACY
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU:
Nasz Blog – Twój Progres w HR
DEI w praktyce: skuteczne metody budowania kultury inkluzywnej
Luka kompetencyjna hamuje rozwój firmy? Zobacz, jak ją zdiagnozować i skutecznie wyeliminować. Propozycje rozwoju kompetencji pracowników i budowania przewagi konkurencyjnej.
Jak uzupełnić lukę kompetencyjną: rozwój talentów
Luka kompetencyjna hamuje rozwój firmy? Zobacz, jak ją zdiagnozować i skutecznie wyeliminować. Propozycje rozwoju kompetencji pracowników i budowania przewagi konkurencyjnej.
Jak wspierać pracowników w dobie automatyzacji?
Zmiany technologiczne wpływają na zespoły. Poznaj metody budowania odporności organizacyjnej i dbania o potrzeby pracowników w czasie transformacji.