Pracownicy obsługi klienta
Dowiedz się więcej.
Rekrutacja pracowników obsługi klienta
Specjalizujemy się w rekrutacjach do Działów Obsługi Klienta i Call Center, w każdej branży. Nasz zespół posiada doświadczenie w sprawdzaniu umiejętności oraz predyspozycje pozwalające kandydatom rozpocząć pracę na stanowiskach związanych ze sprzedażą, wsparciem technicznym czy bieżącą obsługą klientów indywidualnych i partnerów biznesowych. Prowadzimy rekrutacje wieloetapowe oraz z krótkim terminem zamknięcia procesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski. Szeroka sieć kontaktów pozwala nam rekrutować kandydatów posiadających nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale również predyspozycje do pracy związanej z kompleksową obsługą klienta.
Prowadzimy rekrutacje na stanowiska:
- Specjalista ds. Eksportu
- Customer Service
- Customer Service Manager
- Lider Działu Obsługi Klienta
ABY POZNAĆ NASZE METODY WSPÓŁPRACY
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU:
Nasz Blog – Twój Progres w HR
Rozwój kompetencji pracowników w 2025: reskilling i upskilling
Reskilling i upskilling w 2025: poznaj różnice, trendy branżowe i pożądane nowe kompetencje pracowników. Sprawdź, które umiejętności rozwijać, by sprostać nadchodzącym wymaganiom rynku pracy.
CSR i ESG: znaczenie działań prospołecznych w HR
CSR i ESG to nowe kryteria wyboru pracodawcy. Ponad połowa Polaków wybiera pracę dla firm odpowiedzialnych społecznie. Zobacz, jak wykorzystać to w HR.
Polska liderem outsourcingu w 2025: Jak wykorzystać potencjał rynku IT i BPO
Outsourcing w Polsce: Polski sektor outsourcingu przeżywa złoty okres. Sprawdź, jak wykorzystać boom IT i BPO w 2025 roku, budując strategiczną przewagę firmy dzięki nowym możliwościom współpracy.