LIDER SPRZEDAŻY
Szkolenie, dzięki któremu poznasz sposoby pomagające
osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
Kim jest lider sprzedaży?
To osoba, która buduje biznes przez zaufanie. Skutecznie zdobywa lojalność klientów i posługuje się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających docierać do docelowej grupy klientów.
Z nami udoskonalisz swoje kompetencje handlowe w zakresie:
- Badania potrzeb i motywów zakupu
- Wizerunku biznesowego
- Prezentacji oferty produktu oraz firmy
- Skutecznej komunikacji interpersonalnej
- Radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami klienta
- Obrony ceny
- Stosowania przewagi konkurencyjnej by budować wyróżniającą się ofertę
- Unikania negatywnych wypowiedzi
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych
- przybliżenie uczestnikom elementów obrony proponowanej ceny
- wsparcie w nabyciu umiejętności z zakresu:
- budowania wartości prezentowanej oferty
- budowania wizerunku biznesowego i stosowanie przewagi konkurencyjnej
- posługiwania się najskuteczniejszymi taktykami komunikacyjnymi, pozwalającymi docierać do docelowej grupy klientów
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz sposoby pozwalające Ci osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
- Zrozumiesz, jak pozyskiwać pożądane informacje od klientów, co ułatwi Ci dopasowanie argumentów sprzedażowych
- Zwiększysz pewność siebie i sprawisz, że prezentowana przez Ciebie oferta będzie bardziej atrakcyjna dla klienta
- Nauczysz się wykorzystywać swoją przewagę konkurencyjną
- Poznasz motywy zakupowe klientów, czyli kiedy klient kupuje, a kiedy nie i dlaczego?
- Dowiesz się jak Klient postrzega handlowca, na co zwraca uwagę i jak wpływać na motywację jego decyzji?
- Sprawdzisz swoje umiejętności podczas scenek scenariuszy sprzedażowych
- Rozwiniesz swój język korzyści i będziesz używać go świadomie w budowaniu relacji
CO NAS WYRÓŻNIA
- Diagnoza potrzeb uczestnikówPrzed rozpoczęciem zajęć trener weryfikuje indywidualne potrzeby kursantów i dostosowuje agendę do oczekiwań grupy.
- Przestrzeń na indywidualne casyKażdy z uczestników będzie miał dedykowaną przestrzeń na przedyskutowanie ważnych dla niego kwestii i dzięki różnorodności doświadczeń grupy, indywidualnemu podejściu trenera oraz elementom coachingu grupowego, uzyska maksimum wsparcia w ważnym dla niego obszarze.
- Dostępność trenera po szkoleniu do indywidualnych konsultacjiPo zakończonych zajęciach w uzgodnionym terminie, każdy z uczestników będzie miał możliwość odbycia bezpłatnej konsultacji z trenerem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
- Możliwość kontynuacji rozwoju w obszarze zarządzania zespołemDla tych z państwa, którzy są zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji z zakresu skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, przygotowaliśmy:
– dodatkowe konsultacje/ coachingi z trenerem
– kolejne szkolenia handlowe
– praktyczne warsztaty, umożliwiające pogłębioną pracę w konkretnych aspektach, podczas scenek z wykorzystaniem kamery.
Agenda szkolenia
DZIEŃ 1
-
INTRO
Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia
-
PODSTAWY KOMUNIKACJI
Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
Błędy w komunikacji z podwładnymi
Przekonania – źródła i zagrożenia -
LIDER, CZYLI KTO?
Obszary działań lidera
2 zasady w skutecznym przywództwie
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji -
PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU
Obszary działań lidera
2 zasady w skutecznym przywództwie
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji -
PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU
Podział czasu managera
Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
Utrzymanie ciągłości pracy zespołu -
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
Komunikowanie obaw i oczekiwań
DZIEŃ 2
-
KOMUNIKACJA
Proces komunikacji z podwładnymi
Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
Sztuka zadawania właściwych pytań -
INFORMACJA ZWROTNA
Zasady budowania informacji zwrotnej
Skuteczny model informacji zwrotnej
Zawarcie kontraktu z podwładnym -
EGZEKWOWANIE I KONSEKWENCJE
Brak realizacji zadań
Wyciąganie konsekwencji
Przyczyny braku realizacji zadań -
DELEGOWANIE
Nawyki pomagające i ograniczające
Dlaczego nie deleguję?
Określanie celów
Wzmacnianie delegacji -
ASERTYWNOŚĆ
Asertywna postawa
Komunikowanie barier pracownikom
Umiejętność odmowy
Przekazywanie konkretnych oczekiwań
JESTEŚ ZAINTERESOWANY
SZKOLENIEM?
Masz pytania? Chciałbyś zgłosić grupę, zarezerwować termin?