Grupa Progres
– I miejsce w rankingu „Gazele Biznesu”
Spis treści
Gazele Biznesu to najpopularniejsze zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm. W Polsce ranking ten sporządzany jest od 2000 roku przez Puls Biznesu.
Aby znaleźć się w rankingu należy spełnić określone kryteria. W każdej edycji rankingu badane są m.in. wyniki firmy za pełne trzy poprzedzające lata. W bieżącej edycji weryfikowane były wyniki osiągnięte w okresie 2016, 2017 i 2018.
O tytuł Gazeli Biznesu 2019 może ubiegać się firma, która spełnia wszystkie poniższe kryteria:
• rozpoczęła działalność przed rokiem 2016 i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś
• w roku bazowym 2016 przychody ze sprzedaży mieściły się w przedziale pomiędzy 3 a 200 mln złotych
• w latach 2016-2018 z roku na rok odnotowywała wzrost przychodów ze sprzedaży
• w latach 2016-2018 ani razu nie odnotowała straty
• umożliwiła analizę swoich wyników finansowych przynajmniej z trzech badanych lat (składając sprawozdania finansowe do sądów, przekazując dane do Coface albo udostępniając je poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego).
Progres HR International to jedna ze spółek w ramach Grupy Progres, która ukierunkowana jest na rekrutacje międzynarodowe. Wyróżnienie naszej spółki w tak prestiżowym rankingu to dla nas powód do dumy i satysfakcji.
Więcej wpisów
Retencja talentów a mikrozarządzanie: czy kontrola wypycha najlepszych?
40% pracowników rozważa odejście z pracy z powodu mikrozarządzania. Sprawdź, jak zatrzymać najlepsze talenty przez przejście od nadmiernej kontroli do zarządzania przez zaufanie. Konkretne kroki i praktyczne przykłady działań dla liderów.
Jak pisać CV z AI, żeby zostać zauważonym przez rekrutera
Czy sztuczna inteligencja pomoże ci napisać lepsze CV? Sprawdź, jak korzystać z ChatGPT i innych narzędzi AI do tworzenia życiorysów, które spodobają się rekruterom. Porady + przykłady promptów.
Jak zrobić dobry onboarding?
Preboarding, buddy system, uczciwa karta pracy: sprawdzone sposoby na onboarding, który zatrzymuje pracowników. Konkretne rozwiązania dla HR.