Szkolenia, coaching i consulting HR
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi
Progres Consulting jest linią biznesową, dzięki której wspieramy działy HR i osoby zarządzające firmami m. in. w ocenie predyspozycji pracowników, rozwijaniu ich kompetencji, budowaniu motywacyjnego środowiska pracy i podnoszeniu zaangażowania pracowników.
Zakres usług szkoleniowych
Szkolenia otwarte i zamknięte HR
Szkolenia otwarte i zamknięte HR. Realizujemy projekty szkoleniowe, sesje indywidualnych coachingów, a także mentoringi dla specjalistów, managerów i najwyższej kadry zarządzającej.
Wspieramy naszych Klientów w obszarach:
- zarządzania ludźmi
- skutecznej sprzedaży
- profesjonalnej obsługi klienta
- zarządzania sobą w czasie
- komunikacji
- wystąpień publicznych
- zarządzania emocjami
- wdrażania pracowników, również tych innej narodowości
- projektowych metodyk zarządzania
- rekrutacji i selekcji
SPRAWDŹ
NASZE SZKOLENIA OTWARTE
Szkolenia zamknięte
Oferta modułowa. Skomponuj swoje własne szkolenie.
Z wachlarza kompetencji szkoleniowych dobierz te, którymi jesteś najbardziej zainteresowany. Skontaktuj się z nami.
Dostosujemy program do Twoich potrzeb.
4 kroki do sukcesu
Opowiedz nam jakie są Twoje oczekiwania i wyzwania.
Pozwól nam poznać oczekiwania konkretnych zespołów.
Dopasujemy zakres tematów i rozwiązań do sytuacji i potrzeb uczestników.
Z sukcesem zrealizujemy ustalone działania.
Dla kogo jest consulting HR? Co zyskasz?
- Dla kogo jest consulting HR?
- Zmianę jakościową
- Wiedzę i narzędzia, które wykorzystasz w pracy
- Indywidualne konsultacje z trenerem po szkoleniu*
* w cenie szkolenia
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Chciałbyś nawiązać z nami współpracę?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się
NASZE SUKCESY
case studies
Wiodący producent naczep i przyczep
ROZWIŃ
- Przeszkolenie dwóch grup handlowców z technik efektywnej sprzedaży
Nasze rozwiązanie:
- Diagnoza potrzeb (wizyta Trenera w terenie z wybranym handlowcem, wywiady telefoniczne z przełożonymi (Dyrektorzy regionów), ankieta wyzwań wśród pracowników operacyjnych, spotkanie z Dyrektorem Zarządzającym i ustalenie ostatecznej zawartości merytorycznej szkoleń)
- Przygotowanie szczegółowego harmonogramu działań
- Przesłanie do uczestników warsztatów zadania przedszkoleniowego
- Przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem sprzedawanego produktu (warsztat praktyczny)
- Zadanie poszkoleniowe
- Spotkanie z Dyrektorami i przekazanie narzędzi do dalszej pracy z handlowcami („jak egzekwować wiedzę sprzedażową i pożądane postawy od handlowców”).
Rezultat:
Handlowcy zdobyli praktyczną wiedzę oraz wskazówki, które mogli przećwiczyć podczas warsztatu by zrozumieć motywy decyzyjne klientów. Otrzymali także indywidualne zadania do dalszej pracy, dzięki którym szlifowali swoje kompetencje. Ich przełożeni zostali włączeni w proces rozwoju podopiecznych. To działanie wpłynęło na efekty, które okazały się trwalsze, co więcej uczestnicy szkolenia po zakończeniu projektu byli wspierani wewnątrz organizacji. Ich przełożeni, podczas indywidualnych konsultacji, otrzymali od Trenera zestaw narzędzi i instrukcji postępowania.
Przeszkolenie grupy Dyrektorów z zarządzania i planowania pracy zespołów handlowych
ROZWIŃ
- Przeszkolenie grupy Dyrektorów z zarządzania i planowania pracy zespołów handlowych.
Nasze rozwiązanie:
- Diagnoz potrzeb (spędzenie jednego dnia z Dyrektorem celem diagnozy potrzeb z zakresu zarządzania zespołem i codziennych wyzwań, ankieta wyzwań managerskich dla wszystkich uczestników szkolenia, wywiady telefoniczne, ustalenie ostatecznej zawartości merytorycznej szkolenia)
- Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia
- Przeprowadzenie szkolenia w formie praktycznego warsztatu
- Zadanie poszkoleniowe
- Field coaching, wzmacniający nabyte umiejętności, z każdym z Dyrektorów
Rezultat:
Zmiana postawy Dyrektorów, ukierunkowana na kształtowanie ich odpowiedzialności za zespół i jego wyniki. Wzrost ich roli w kształtowaniu procesów sprzedażowych w firmie. Pierwszy krok w kierunku zmiany z odpowiedzialności jedynie za wynik sprzedaży na odpowiedzialność za strategiczne zarządzanie sprzedażą. Wzrost umiejętności z zakresu narzędzi managerskich, planowania, delegowania i egzekwowania poleceń.
Każda mądra inwestycja w pracowników jest jak lokata z gwarancją zwrotu i dobrym oprocentowaniem. Ta prosta zależność skłania do tego, aby pomyśleć o jakości pracy ludzi oraz zainwestować środki, tak aby pracowały one na sukces organizacji.
REKRUTACJE I EMPLOYER BRANDING
Pokazujemy, jak łowić talenty.
PROJEKTY DORADCZE
- Analiza wizerunku pracodawcy
- Budowa strategii wizerunkowej
- Budowa kampanii wizerunkowej związanej z wybraną rekrutacją
- Onboarding – profesjonalne wdrożenie pracowników
- Assesment centre/development centre
SZKOLENIA
- Analiza wiedzy, umiejętności i postaw podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- Candidate experience, czyli wizerunek firmy w oczach kandydatów
- Exit interview – dobre praktyki podczas zwolnień pracowników
- Źródła dotarcia do kandydatów – tworzenie ogłoszeń, direct i executive search
- Nowe media jako narzędzia w rekrutacji
CONSULTING HR
Projektujemy kompleksowe narzędzia.
Progres Consulting dostarcza narzędzi i wiedzy w zakresie:
- Badania i analizy wizerunku pracodawcy
- Rekomendacji strategii EmployerBranding
- Budowy modeli kompetencyjnych
- Systemu ocen pracowniczych
- Wartościowania stanowisk pracy
- Budowy siatek wynagrodzeń
- Tworzenia opisów stanowisk
- Budowy ścieżek rozwoju i planów sukcesji
- Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników
- Badania wynagrodzeń i benefitów
5 kroków by osiągnąć sukces
Opowiedz nam jakie są Twoje oczekiwania i wyzwania.
Pozwól nam poznać oczekiwania konkretnych zespołów.
Dostarczymy materiał do dalszej pracy.
Podpowiemy Ci rozwiązania.
Wspólnie zapracujemy na Twój sukces.
CO ZYSKUJESZ DZIĘKI NASZEMU DOŚWIADCZENIU?
- Zaangażowanych i zmotywowanych pracowników.
- Dostęp do szkoleń prowadzonych przez profesjonalistów.
- Wsparcie naszych doradców na każdym etapie współpracy.
- Nowoczesny i skuteczny dział HR.
NASZE SUKCESY
case studies
Firma z branży produkcyjnej
ROZWIŃ
- Przeprowadzenie badania zaangażowania i satysfakcji celem zweryfikowania nastrojów i odbioru przez pracowników zmian wprowadzonych przez Dyrekcję.
Nasze rozwiązanie:
- Diagnoza potrzeb (wywiady telefoniczne z Zarządem w celu ustalenia zakresu informacji, jakie chce on uzyskać od załogi)
- Przygotowanie ankiety i planu komunikacji dla pracowników
- Przeprowadzenie badań w terenie
- Przedstawienie wniosków i rekomendacji na spotkaniu
Rezultat:
Określenie priorytetowych obszarów oraz konkretnych problemów wymagających działań zaradczych wraz z rekomendacjami dalszego postępowania. Identyfikacja satysfakcji pracowników oraz warunków zaangażowania. Dostarczenie wiedzy i informacji umożliwiających ustalenie priorytetów w komunikacji wewnętrznej z pracownikami oraz doskonalenie systemu zarządzania.