Szkolenie menadżerskie
Szkolenie, dzięki któremu poznasz sposoby pomagające
osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
DLA PRACODAWCY
Urodzeni przywódcy?
Wykształceni liderzy!
Wrodzony talent przywódczy to dar, którego wartość trudno przecenić. Nie znaczy to jednak, że naturalne predyspozycje wystarczą, by skutecznie kierować zespołem. Przeciwnie. Każdy talent można i trzeba rozwijać, a my wiemy jak to robić.
Nie marnuj swojego potencjału! Przyjdź na szkolenie i zdobądź unikatową, praktyczną wiedzę, która znacząco zwiększy Twoją skuteczność w pracy.
Przygotujemy Cię do prowadzenia efektywnych działań managerskich, nauczymy najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych i podpowiemy jak optymalnie wykorzystać potencjał Twój i Twojego zespołu.
Korzyści z udziału w warsztatach:
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę do natychmiastowego zastosowania w Twojej organizacji
- Zdefiniujesz swoje mocne strony i dowiesz się je wykorzystywać
- Nauczysz się optymalnie planować pracę zespołu
- Zdobędziesz narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną
- Dowiesz się jak delegować zadania i egzekwować ich wykonanie
- Nauczysz się rozpoznawać typy osobowości twoich podwładnych i poznasz techniki pracy z każdym z nich
- Lepiej zrozumiesz zasady pracy managera
- Poznasz reguły komunikacji asertywnej
- Dowiesz się jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej swoim współpracownikom
- Zyskasz wsparcie coacha oraz grupy
- Otrzymasz pakiet materiałów szkoleniowych, pomocnych w utrwalaniu i odświeżaniu zdobytej wiedzy
- Zdobędziesz certyfikat potwierdzający zdobycie nowych kompetencji
Nowoczesne techniki szkolenia
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Konfucjusz miał rację. Tworząc nasze szkolenia, pamiętamy o jego złotej zasadzie skutecznej nauki.
- Diagnoza potrzeb
- Praktyczne zadania grupowe
- Scenki
- Case study
- Dyskusje
- Wsparcie trenera po zakończeniu szkolenia
KORZYŚCI:
Dzięki tym warsztatom uczestnicy:
- Zdefiniują swoje mocne strony i nauczą się jak je wykorzystywać
- Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną
- Nauczą się w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnejpodwładnemu
- Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać
- Poznają proces planowania pracy podległego zespołu
- Nauczą się komunikacji asertywnej
- Zrozumieją zasady pracy managera
- Nauczą się rozpoznawać typy osobowości i aspektów pracy z nimi
CO NAS WYRÓŻNIA
Naszym celem jest Twój progres – czyli warsztaty szyte na miarę
Branża, wielkość firmy i zespołu, rodzaj problemów, z którymi się mierzysz, to tylko niektóre z czynników, które decydują o specyfice Twojej pracy. Doskonale wiemy, że rola i charakter pracy kierownika czy managera w każdej firmie jest inny. Dlatego maksymalnie personalizujemy nasze szkolenia, by jak najlepiej dopasować je do Twoich potrzeb. Jak to robimy?
Diagnoza potrzeb
Przed rozpoczęciem zajęć trener weryfikuje indywidualne potrzeby kursantów i dostosowuje agendę do oczekiwań grupy.
Dedykowane case studies
Każdemu z uczestników tworzymy dedykowaną przestrzeń na przedyskutowanie ważnych dla niego kwestii. Dzięki różnorodności doświadczeń grupy, indywidualnemu podejściu trenera oraz elementom coachingu grupowego, zapewniamy uczestnikom maksimum wsparcia w ważnych dla niego obszarach.
Indywidualne konsultacje
Nasz trener nie zniknie po przeprowadzeniu szkolenia. Każdy z uczestników po odbyciu warsztatach może umówić się na bezpłatne konsultacje, które ugruntują i poszerzą jego wiedzę.
Progres się nie kończy
Osoby zainteresowane dalszym poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji z obszaru zarządzania zespołem, mogą skorzystać z naszego wsparcia podczas:
- dodatkowych konsultacji lub coachingu z trenerem, prowadzonych za pośrednictwem Skype’a
- kolejnego szkolenia managerskiego „Lider przyszłości: Kierowanie zespołem”.
Dobrze się pracuje w miłej atmosferze
Klimat ma znaczenie. Dlatego poza rzetelną wiedzą, przekazaną w nowoczesny sposób, gwarantujemy przyjazną atmosferę i pracę w małych grupach.
Agenda szkolenia
DZIEŃ 1
-
INTRO
Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia
-
UMYSŁ
Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań ludzi
-
OSOBOWOŚĆ
Typologia osobowości
Zadania lidera
Style przywództwa
Pewność siebie
Role w zespole -
KOMUNIKACJA
Proces komunikacji z podwładnymi
Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
Sztuka zadawania właściwych pytań
DZIEŃ 2
-
INFORMACJA ZWROTNA
Zasady budowania informacji zwrotnej
Skuteczny model informacji zwrotnej -
DELEGOWANIE
Nawyki pomagające i ograniczające
Zastosowanie języka korzyści
Określanie celów -
BUDOWA ZESPOŁU
Współczesna problematyka rekrutacji
Skuteczna rekrutacja
Podział czasu managera -
ASERTYWNOŚĆ
Asertywna postawa
Komunikowanie barier pracownikom
Umiejętność odmowy
Przekazywanie konkretnych oczekiwań -
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
ZZZ – co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
JESTEŚ ZAINTERESOWANY
SZKOLENIEM?
Masz pytania? Chciabyś zgłosić grupę, zarezerwować termin?
Skontaktujemy się z Tobą
APLIKUJ