fbpx

Pracuj

z najlepszymi!
Logo Grupa Progres
LinkedIn

Firma z branży modowej poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Gdańsk, województwo pomorskie;

Wymagania

Wymagania

  • Swobodna komunikacja w języku rumuńskim lub węgierskim;
  • Dobra znajomość języka polskiego;
  • Umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami zgodnie z ustalonymi standardami Firmy;
  • Komunikatywność, rzetelność oraz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta.
Obowiązki

Zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz e-mailowych od klientów sklepu internetowego;
  • Kompleksowe dbanie o przebieg danego procesu;
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy w zakresie reklamacji i zwrotów;
  • Współpracowanie z innymi działami oraz firmami zewnętrznymi;
  • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Oferujemy

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągnięte wyniki;
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku (8-16);
  • Komfortowe warunki pracy oraz merytoryczne wsparcie doświadczonego zespołu;
  • Bogaty pakiet dodatków pozapłacowych (m.in. karta sportowa, prezenty świąteczne, owocowe czwartki).

BRANŻA

Obsługa Klienta

RODZAJ PRACY

praca stała

LOKALIZACJA

Gdańsk, województwo pomorskie;

NUMER REFERENCYJNY

DB/GDA/SPECJALISTA

DATA DODATNIA

2020-01-08

APLIKUJ


Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest HR Poland Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail:kontakt@grupaprogres.pl (zwana dalej Spółką). Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych – dane kontaktowe: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80 – 309 Gdańsk, e-mail: iod@grupaprogres.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art.6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.

BRANŻA

Obsługa Klienta

RODZAJ PRACY

praca stała

LOKALIZACJA

Gdańsk, województwo pomorskie;

NUMER REFERENCYJNY

DB/GDA/SPECJALISTA

DATA DODATNIA

2020-01-08

;