Zmiana funkcjonowania pracy oddziałów Grupy Progres

17 marca 2020

W trosce o Wasze bezpieczeństwo, informujemy:

Zanim przyjdziesz do naszego oddziału – umów się na spotkanie telefonicznie lub mailowo.

 

W sprawach poniższych skorzystaj z usług online lub telefonu, aby:

  • podpisać umowę
  • złożyć wniosek
  • zdobyć niezbędne zaświadczenia
  • uzyskać informacje dotyczące PIT-u
  • uzyskać informacje dotyczące długości trwania umowy/okresu legalizacji itp.

 

Wszystkie sprawy i zapytania realizowane są przez nas na bieżąco. Powyższe procedury obowiązują do odwołania.

Numery telefonów i maile do oddziałów znajdziecie w zakładce: KONTAKT

O wszelkich zmianach w obsłudze będziemy informować za pośrednictwem strony. Prosimy o wyrozumiałość z uwagi na wyjątkową sytuację.

Więcej wpisów

Zmiany w zarządzie Grupy Progres

Grupa Progres – od niemal 20 lat świadcząca nowoczesne usługi HR – ma nowy zarząd. Stanowisko prezesa spółki objął Cezary Maciołek, wiceprezesem została Magda Dąbrowska. Oboje są związani z organizacją od kilkunastu lat, biorą aktywny...

czytaj więcej

Mapowanie i optymalizacja procesów w Firmie

Czy jesteś świadomy procesów biznesowych zachodzących w Twojej Firmie? Pierwsza odpowiedź, która nasuwa się to oczywiście: Tak, ale czy dogłębnie przeanalizowałeś wszystkie?  Zastanawiasz się jak optymalizować funkcjonowanie organizacji i...

czytaj więcej
;