fbpx

Progress

Yourself
Logo Grupa Progres
LinkedIn

Dla naszego klienta, z branży automotive, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Customer Quality Manager EMEA

Pabianice, województwo łódzkie;

Wymagania

Wymagania

  • 3- 5letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub jako inżynier jakości, mile widziane w branży automotive
  • Poświadczone doświadczenie w używaniu metodologii 8D oraz narzędzi do rozwiązywania problemów jakościowych (Ishikawa, 5 Why…)
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Znajomość zasad działania oświetlenia samochodowego- mile widziana
  • Znajomość rynku automotive oraz normy ISO/TS 16949 – mile widziane
  • Znajomość normy VDA 6.3 mile widziana
  • Znajomość FMEA ((Failure Mode Effects Analysis), DFMEA (Design Failure Mode Effects Analysis), DVPR (Design Verification Plan Report), PPAP (Production Part Approval Process)
  • Bardzo dobry j. angielski
  • J. niemiecki mile widziany
Obowiązki

Zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za cały biznes AM i OES w regionie EMEA
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych i zapewnienie najwyższych standardów dbałości o wzorowe relacje z klientami
  • Koordynowanie procesów jakościowych pomiędzy rynkiem detalicznym, sprzedażą, a działem marketingu w regionie EMEA
  • Występowanie w roli eksperta w kwestiach jakościowych dla klientów oraz rzecznika interesów klientów w organizacji
  • Śledzenie i analizowanie trendów jakościowych
  • Wsparcie w definiowaniu przyczyn źródłowych problemów jakościowych, podejmowanie akcji korygujących a także koordynowanie procesu rozwiązywania problemów
  • Zapewnienie jasnej i terminowej komunikacji wewnątrz organizacji oraz odpowiedniej informacji zwrotnej dla klientów
  • Zapewnienie transferu wiedzy do działów: Call Centre i Service Centre (organizacja szkoleń, sporządzanie instrukcji)
  • Cykliczna weryfikacja prawidłowości wskaźników jakościowych
  • Zapewnienie kompletności danych dotyczących reklamacji w bazach danych
  • Wspieranie wewnętrznych audytów
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przy użyciu narzędzi FMEA, DFMEA, DVPR, PPAP
  • Poszerzanie świadomości odnośnie wymagań klientów w organizacji
  • Poszukiwanie usprawnień
  • Utrzymanie i zapewnienie ciągłego doskonalenia instrukcji, polityk i procedur.
Oferujemy

Oferujemy

  • Opiekę medyczną w Przychodni Zakładowej finansowaną przez pracodawcę
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Kartę Benefit System
  • Docenianie i nagrody dla pracowników w ramach Programu Motywowania
  • Pożyczki dla pracowników, dodatkowe świadczenia z okazji świąt, paczki świąteczne

BRANŻA

Produkcja

RODZAJ PRACY

praca stała

LOKALIZACJA

Pabianice, województwo łódzkie;

NUMER REFERENCYJNY

MT/PAB/CUSTOMER

DATA DODATNIA

2020-03-17

APLIKUJ


Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest HR Poland Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail:kontakt@grupaprogres.pl (zwana dalej Spółką). Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych – dane kontaktowe: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80 – 309 Gdańsk, e-mail: iod@grupaprogres.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art.6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.

BRANŻA

Produkcja

RODZAJ PRACY

praca stała

LOKALIZACJA

Pabianice, województwo łódzkie;

NUMER REFERENCYJNY

MT/PAB/CUSTOMER

DATA DODATNIA

2020-03-17

;