LIDER SPRZEDAŻY
Szkolenie, dzięki któremu poznasz sposoby pomagające
osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
DLA PRACODAWCY
Kim jest lider sprzedaży?
To osoba, która buduje biznes przez zaufanie. Skutecznie zdobywa lojalność klientów i posługuje się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających docierać do docelowej grupy klientów.
Z nami udoskonalisz swoje kompetencje handlowe w zakresie:
- Badania potrzeb i motywów zakupu
- Wizerunku biznesowego
- Prezentacji oferty produktu oraz firmy
- Skutecznej komunikacji interpersonalnej
- Radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami klienta
- Obrony ceny
- Stosowania przewagi konkurencyjnej by budować wyróżniającą się ofertę
- Unikania negatywnych wypowiedzi
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych
- przybliżenie uczestnikom elementów obrony proponowanej ceny
- wsparcie w nabyciu umiejętności z zakresu:
- budowania wartości prezentowanej oferty
- budowania wizerunku biznesowego i stosowanie przewagi konkurencyjnej
- posługiwania się najskuteczniejszymi taktykami komunikacyjnymi, pozwalającymi docierać do docelowej grupy klientów
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz sposoby pozwalające Ci osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
- Zrozumiesz, jak pozyskiwać pożądane informacje od klientów, co ułatwi Ci dopasowanie argumentów sprzedażowych
- Zwiększysz pewność siebie i sprawisz, że prezentowana przez Ciebie oferta będzie bardziej atrakcyjna dla klienta
- Nauczysz się wykorzystywać swoją przewagę konkurencyjną
- Poznasz motywy zakupowe klientów, czyli kiedy klient kupuje, a kiedy nie i dlaczego?
- Dowiesz się jak Klient postrzega handlowca, na co zwraca uwagę i jak wpływać na motywację jego decyzji?
- Sprawdzisz swoje umiejętności podczas scenek scenariuszy sprzedażowych
- Rozwiniesz swój język korzyści i będziesz używać go świadomie w budowaniu relacji
CO NAS WYRÓŻNIA
- Diagnoza potrzeb uczestnikówPrzed rozpoczęciem zajęć trener weryfikuje indywidualne potrzeby kursantów i dostosowuje agendę do oczekiwań grupy.
- Przestrzeń na indywidualne casyKażdy z uczestników będzie miał dedykowaną przestrzeń na przedyskutowanie ważnych dla niego kwestii i dzięki różnorodności doświadczeń grupy, indywidualnemu podejściu trenera oraz elementom coachingu grupowego, uzyska maksimum wsparcia w ważnym dla niego obszarze.
- Dostępność trenera po szkoleniu do indywidualnych konsultacjiPo zakończonych zajęciach w uzgodnionym terminie, każdy z uczestników będzie miał możliwość odbycia bezpłatnej konsultacji z trenerem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
- Możliwość kontynuacji rozwoju w obszarze zarządzania zespołemDla tych z państwa, którzy są zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji z zakresu skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, przygotowaliśmy:
– dodatkowe konsultacje/ coachingi z trenerem
– kolejne szkolenia handlowe
– praktyczne warsztaty, umożliwiające pogłębioną pracę w konkretnych aspektach, podczas scenek z wykorzystaniem kamery.
Agenda szkolenia
DZIEŃ 1
-
INTRO
Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia
-
PODSTAWY KOMUNIKACJI
Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
Błędy w komunikacji z podwładnymi
Przekonania – źródła i zagrożenia -
LIDER, CZYLI KTO?
Obszary działań lidera
2 zasady w skutecznym przywództwie
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji -
PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU
Obszary działań lidera
2 zasady w skutecznym przywództwie
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji -
PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU
Podział czasu managera
Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
Utrzymanie ciągłości pracy zespołu -
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
Komunikowanie obaw i oczekiwań
DZIEŃ 2
-
KOMUNIKACJA
Proces komunikacji z podwładnymi
Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
Sztuka zadawania właściwych pytań -
INFORMACJA ZWROTNA
Zasady budowania informacji zwrotnej
Skuteczny model informacji zwrotnej
Zawarcie kontraktu z podwładnym -
EGZEKWOWANIE I KONSEKWENCJE
Brak realizacji zadań
Wyciąganie konsekwencji
Przyczyny braku realizacji zadań -
DELEGOWANIE
Nawyki pomagające i ograniczające
Dlaczego nie deleguję?
Określanie celów
Wzmacnianie delegacji -
ASERTYWNOŚĆ
Asertywna postawa
Komunikowanie barier pracownikom
Umiejętność odmowy
Przekazywanie konkretnych oczekiwań
JESTEŚ ZAINTERESOWANY
SZKOLENIEM?
Masz pytania? Chciałbyś zgłosić grupę, zarezerwować termin?
Skontaktujemy się z Tobą
APLIKUJ
Nasz Blog – Twój Progres w HR
Zwolnienie lekarskie po ustaniu zatrudnienia w 2024 roku
Utrata pracy wiąże się z wieloma formalnościami, a choroba tuż po zakończeniu umowy o pracę może dodatkowo skomplikować sytuację. Czy gdy zachorujesz tuż po zakończeniu umowy o pracę, możesz liczyć na zwolnienie lekarskie i zasiłek chorobowy? Odpowiedź brzmi: tak! W tym artykule wyjaśniamy jakie prawa przysługują w takiej sytuacji, jak długo możesz liczyć na zasiłek i jakie kroki musisz podjąć, aby go otrzymać.
Zerowy PIT dla młodych poniżej 26 r. ż. — co trzeba wiedzieć?
Czy wiesz, że jako młody człowiek poniżej 26. roku życia masz szansę na znaczącą ulgę podatkową? Zerowy PIT dla młodych to rządowa inicjatywa, która może zmienić Twoje podejście do pierwszych kroków na rynku pracy. Zastanawiasz się, jakie przychody kwalifikują się do tej ulgi i co to oznacza dla Twoich finansów? A może jesteś ciekaw, jak ulga ta wpływa na inne aspekty Twojego rozliczenia podatkowego, tj. składki na ubezpieczenie czy ulga na dzieci? Zobacz, co musisz wiedzieć o zerowym PIT dla młodych!
Benefity w IT, czyli żegnajcie owocowe czwartki, witajcie spersonalizowane dodatki do pracy
Branża IT z jednej strony słynie z atrakcyjnych wynagrodzeń. Z drugiej zaś, trudno o bardziej konkurencyjne środowisko pracy pod względem benefitów. Te, mimo, że nie są najważniejszym kryterium przy wyborze pracodawcy, mają znaczenie dla specjalistów IT. Jakie dokładnie?